SERVIS

V našem servisním středisku poskytujeme revize a servis svařovacích strojů.

Pravidelná revize svařovacího stroje je zkušební postup potřebný k ověření jeho funkčnosti na základě požadavků příslušných předpisů (např. TPG 921 01).

Běžná doba revize je 10 pracovních dnů a v jejím rámci je prověřována funkčnost všech základních funkcí stroje a porovnávána s požadavky pro danou oblast použití.

V rámci Základní revize se provádí tyto kontroly:

Základní stroj

  • Kontrola stanoveného průtahu.
  • Kontrola rámu na zkroucení.
  • Přezkoušení pasivních odporů
  • Zkouška udržení tlaku
  • Snadná pohyblivost upínacích čelistí
  • Kontrola vodicích elementů a upínacích prvků
  • Kontrola upevňovacích dílů
  • Kontrola souososti trubek
  • Kontrola redukčních čelistí

Nahřívací zrcadlo

  • Přezkoušení funkčnosti
  • Kontrola regulace
  • Kontrola povlaku PTFE
  • Přezkoušení elektroinstalace.

Frézovací systém

  • Kontrola řetězového náhonu
  • Kontrola ložiskové vůle
  • Kontrola uhlíkových sběračů
  • Kontrola elektrické instalace
  • Kontrola nastavení nožů
  • Kontrola řezného výkonu
  • Ověření lehkosti chodu
  • Hydraulický systém

Hydraulický systém

  • Přezkoušení manometru
  • Kontrola olejoznaku
  • Přezkoušení elektrické instalace
  • Přezkoušení na těsnost
  • Ověření lehkosti chodu
  • Zkouška udržení tlaku 100bar/1h
  • Kontrola ventilů

Přezkoušení funkce

Kontrola přítlačného tlaku, zkušební svar

► Pokud svařovací zařízení vyhoví, je na jeho základní část umístěna revizní známka a vystaven protokol s platností omezenou dobou trvání revize (1 rok). V případě negativního výsledku je zákazník seznámen s předpokládaným rozsahem oprav potřebným ke splnění kritérií revize a pokud akceptuje rozsah oprav a předpokládanou cenu, je provedena oprava v našem servisním středisku. V případě opravy se lhůta provedení revize prodlužuje na dobu nezbytně nutnou pro její provedení (popř. zajištění náhradních dílů). V případě mimořádných okolností se konkrétní podmínky řeší písemnou dohodou.

Provozní doba:

pouze po předchozí osobní, telefonické nebo e-mailové objednávce:

Po – Čt: 7:00 – 12:00 13:00 – 16:00

Pá: 7:00 – 12:00

Telefon: +420 732 465 593

e-mail: servis@uno.cz